Ügyes trükkök: bőröndből nyugágyat, autóból próbafülkét

Habár most egészen hidegre fordult az idő, de a nyár feltartóztathatatlanul közeledik, és hasznosak lehetnek azok a holmik, melyeket most bemutatunk.

Talán még a laptopjukba, táblagépükbe, PC-jükbe leginkább beletemetkezett felhasználóknak is vannak olyan napjaik az életükben, amikor kimozdulnak otthonról és felkeresik a vízpartot, némi enyhülést remélve a nyári kánikulában, Tiszta szerencse, hogy a mai online világban már a folyóparton, vagy a tengeren ringatózva sem kell elszakadnunk a folyamatos virtuális jelenléttől, de ez most nem is ide tartozik. Két érdekes dolgot szeretnénk azoknak bemutatni, akik szeretik a vizes dolgokat, például órákat ülni egy napernyő alatt, hallgatni a tenger hullámait, amint a vízparti kavicsot, vagy köveket nyaldossák, és a sós illattól elbódulva szundítani egyet a semmittevés hangtalan ritmusára. Igen ám, csakhogy elaludni egy durva nyári napon, az szinte öngyilkosság, éppen ezért a nyugágy mellett érdemes vinni magunkkal egy napernyőt is.

Alapesetben ezeket elég kényelmetlen hurcolni, miközben a fejünkről a déli fuvallat állandóan lefújja a szalmakalapot, de van rá egyszerű megoldás. A LoungePac ugyanis mindössze 10 kilogramm, és integrálva van benne minden olyan cucc, mely a zavartalan napozás kelléke lehet, vagyis napernyő, nyugágy, és a tárolórekeszekben elférnek az egyéb „szerelvények”. Amennyiben szállítási állapotban van a szett, úgy kinézete és kezelhetősége megegyezik a hagyományos trolibőröndökével, majd mikor megérkezünk a pihenés helyszínére, 10 másodperc alatt szét lehet pattintani. Természetesen napernyő is van benne, hiszen a csomag semmit nem érne nélküle, mivel a használó szénné égne a verőfényes napsütésben. Bár praktikuma megkérdőjelezhetetlen, de ára gátat szabhat a vásárlókedvnek, ugyanis 259 forintért kerülhet a birtokunkba, ami közel 60.000 forint, ennyiért pedig sok egyebet is lehet vásárolni, ami ennél azért hasznosabb.

Habár nem erre a célra lett kitalálva, de a Zalando koncepcióautóját akár arra is használhatjuk, hogy strandolás előtt a figyelő szemektől rejtve tudjunk átöltözni. A Genfi Autószalonon bemutatott szekér egyértelműen a divatőrültek kegyeit keresi, ugyanis többek között iPad-et használ a kiterjesztett valóság érdekében, melyen keresztül akár ruhát is rendelhet a tulajdonos. A gyártó szerint ez az első divat koncepció autó, mely az online vásárlás jövőbeni lehetőségét mutatja be. Az autóban két iPad került elhelyezésre a napellenzőkben, melyeken a Wikitude által fejlesztett alkalmazás is megtalálható, ami a gyalogosokat követi figyelemmel és rajtuk keresztül ajánl mindenféle cuccot az autóban ülőknek.