Honlapkészítés árak

Az, hogy manapság a cégek életéből nem maradhat ki a honlap készíttetés nem meglepő. Egy jól megtervezett, az adott vállalkozás profiljához maximálisan passzoló website olyan üzleti “fegyver”, amit érdemes elsütni, mert nagyot szólhat. Na, de mindez a nagy durranás mit jelent a pénzügyek szintjén?

Először is: miért épp a WordPress?

A világ egyik legnépszerűbb tartalomkezelő (CMS) rendszere a WordPress. A motor, ami a weboldal lelke ingyenesen hozzáférhető, ami bizony komoly segítséget jelenthet indulásnál, mert egy nulláról felépített oldal bekerülési költsége nem csekély.

Szóval eleve a kiadások mértéke szempontjából sem mindegy, hogy kire/mire voksolunk. De önmagában kevés lenne mindez, ha a WordPress nem nyújtaná azt a sokoldalúságot és kényelmet, amit kínál. Modulok számtalan variációban, bővítmények és kiegészítők, amik pillanatok alatt szolgálatba állíthatóak, és testre szabhatóak. Attól még, hogy a háttérben dübörgő rendszer azonos, a megjelenő, kattintható végeredmény olyan sokszínű lehet, ahányféle felhasználó, s vele együtt ízlésvilág akad.

Íme a konkrétumok: mibe kerül mindez?

A WordPress weboldal készítés árak széles spektrumon mozognak. Nagyon nem mellékes milyen típusú honlapról beszélünk. A közösségi oldalak, apróhirdetéses felületek vagy éppen RSS szolgáltatók fejlesztése kb. meghatározhatatlan anyagiak terén, és határ a csillagos ég. De, a földön maradva egy átlagos céges bemutató website, WordPress motorral nagyjából 150.000-3.500.000 forint között mozog. Ebben az árban nincs benne a tartalmi fejlesztés, a SEO munka vagy éppen a marketing tevékenység díja. Ahogy a grafikával, a tárhellyel és a domain névvel is külön kell számolni. S mint tudjuk a részletekben bújik meg a kisördög, tehát nem érdemes ezeket az “apróságokat” elhanyagolni. Például a tárhely és a domain éves költsége nem annyira jelentős összeg, ám vitathatatlan, hogy főszerep jut nekik. Ha egy jól hangzó névhez, kellő nagyságú tárkapacitás társul, akkor a céges bemutató oldal egyrészt hozhatja a klikkelőket a jól hangzó névnek hála, másrészt a megfelelő méretű tárhellyel a tartalmi korlátozás veszélye egy pillanatig sem jelenthet problémát.

Mitől függ, hogy az árskála melyik végén kötünk ki?

A munkaköltség az a díjtétel, ami abszolút szubjektív. Árajánlat kérésével viszonylag pontosan felmérhetőek a lehetőségek. Illetve az ügyfél kommunikáció kezelésére szánt összeg mértéke is mérvadó, mely területről semmiképpen sem érdemes megfeledkezni!